
“Dankzij de campagnes bij Omroep Zeeland, hebben wij onze naamsbekendheid en imago weten te verbeteren binnen en buiten Zeeland”
OPDRACHT & DOEL
North Sea Port behoort tot de top-10 van Europese havens, met een goederenoverslag van wel 70,3 miljoen ton. Het is een 60 kilometer lang grensoverschrijdend havengebied, van Vlissingen in Nederland tot Gent in België.
North Sea Port wil meer aandacht vestigen op het reilen en zeilen in de haven, de mogelijkheden die het gebied geeft en de economische impact op Zeeland. Dit doen ze door drie jaar lang, dagelijks in beeld te zijn bij een breed Zeeuws publiek.
RESULTAAT
North Sea Port heeft dankzij de campagnes bij Omroep Zeeland, haar naamsbekendheid en imago weten te verbeteren binnen en buiten Zeeland. Bovendien heeft North Sea Port met deze campagne een reeks aan video’s die op eigen social media kanalen gedeeld kunnen worden.
INHOUD CAMPAGNE
Samen met de media adviseur en programma makers is er een campagneplan opgesteld. Met een mix van online banners, televisie en radio spots wordt er voortdurend gewerkt aan de naamsbekendheid.
De boodschap is doeltreffend vertaald naar een reeks interessante infomercials.
Dat Zeeuwen weten wat North Sea Port doet en de enorme economische impact op de regio was het belangrijkste uitgangspunt.
ONDERDELEN VAN DEZE RECLAMECAMPAGNE
Banner op de website

Radio-commercial
TV-infomercial
Banner op de website
