crossmediaal adverteren

televisie, radio en online

Met crossmediaal adverteren zet je online, tv en radio in voor één en dezelfde reclamecampagne. Dit is een effectieve manier om je doelgroepen te bereiken via verschillende kanalen en blijvend aandacht te trekken.

Kanalen versterken elkaar, waardoor crossmediaal communiceren leidt tot een hoger bereik en meer betrokkenheid van jouw potentiële klant! 

bereik jouw doelgroep crossmediaal

Omroep Zeeland heeft 96% naamsbekendheid én bereikt jaarlijks 86% van de Zeeuwen. Jong en oud bereik je via Omroep Zeeland radio, tv en online. Kortom, met crossmediaal adverteren bereik je elke leeftijdsgroep in Zeeland.

Publiek naar leeftijd (Motivaction, 2024)

Jaarlijks bereiken wij 71% van de Zeeuwen online. Dagelijks hebben wij zo’n 103.100 bezoekers die bijna een half uur besteden op onze website en app. 

Online kun je zichtbaar zijn door display banners en pre-rolls op onze website en app te plaatsen. lees hier meer over jouw online mogelijkheden.

Met televisie bereiken wij jaarlijks 67% van de Zeeuwen. Bijna een kwart van de Zeeuwen kijkt dagelijks naar Omroep Zeeland TV. Dat zijn ruim 86.000 mensen per dag die jouw reclameboodschap zien. Lees hier meer over televisiereclame. 

Via de radio bereiken we jaarlijks 47% van de Zeeuwen.
Bijna 184.000 Zeeuwen luisteren wekelijks naar Omroep Zeeland radio. 

Bereik jong en oud via jouw commercial op de radio. lees hier meer over adverteren op de radio.

start jouw crossmediale campagne bij Omroep Zeeland

laagdrempelig, betaalbaar én multi-inzetbaar

Samen met onze ervaren media-adviseur bespreek je jouw doelen, de tekst en de gewenste boodschap. Onze media-adviseur bemiddelt en geeft advies over een producent die aan de slag gaat met jouw commercial. De tarieven voor het maken van je commercials zijn afhankelijk van wat er nodig is. Neem hierover contact met ons op. We geven je graag vrijblijvend inzicht in je mogelijkheden.

We vertalen je wensen naar een communicatieplan op maat. Samen met je producent bespreken wij wat de bedoeling van je commercial is en wanneer deze van start gaat. Hierna wordt er aan jou input gevraagd (o.a. logo's, eigen ideeën). Je hebt rechtstreeks contact met de producent. De producent levert een eerste versie aan.

Als je tevreden bent met het resultaat, wordt jouw commercial uitgezonden op de door jou ingekochte momenten. Scoor bij je doelgroep met jouw crossmediale campagne!

de kracht van crossmediaal

Je content is herbruikbaar als je kiest voor crossmediaal adverteren. Je kan je gemaakte content namelijk inzetten op verschillende kanalen (online, radio en tv).

Door herhaling van je boodschap op verschillende kanalen blijft deze beter hangen bij je potentiële klant.

Onze online kanalen en Omroep Zeeland radio en tv worden bovengemiddeld gewaardeerd door het publiek. 

Televisie  : 7,5
Online      : 7,7
Radio        : 7,4

Je kunt jouw merk dus verbinden aan een hooggewaardeerd merk!

Je zichtbaarheid vergroot doordat de consument op verschillende kanalen en manieren in aanraking komt met je boodschap. Vertrouwen in je boodschap en merk groeit.

gratis adviesgesprek

Een gratis maatwerk advies gebaseerd op jouw doelstellingen? Neem vrijblijvend contact met ons op en wij denken graag met je mee.

Jeroen Jasperse is Media Adviseur bij Omroep Zeeland

Jeroen Jasperse
Senior Media Adviseur

Bel mij terug