veel gestelde vragen

Je vindt hier de veel gestelde vragen terug over adverteren bij Omroep Zeeland via radio, televisie en online

Dat is afhankelijk van de hoeveelheid en hoe de banners eruit moeten zien (stilstaand of bewegend beeld). vooraf krijg je altijd een duidelijke prijsopgaaf.

Ja, als wij de banners in huis hebben kunnen we in de regel de volgende dag al plaatsen.

Je krijgt van ons na afloop van de campagne een duidelijk overzicht per week van de gerealiseerde vertoningen én de doorkliks naar jouw website of apps.

Nee, een onlinecampagne wordt in één keer achteraf in rekening gebracht.

Een pre-roll is een kort filmpje (maximaal 20 seconden) wat voorafgaand aan een nieuwsitem wordt vertoond. Je kan inderdaad een pre-roll laten maken én dit filmpje vertonen bij de nieuwsitems van Omroep Zeeland

Wij begeleiden je hierin. Wij kunnen een producent voor je zoeken en samen bespreken we de inhoud, sfeer en productie.

Dat bespreken wij met jou en de producent. In de regel zijn er geen acteurs bij betrokken, maar wie weet wil iemand uit je kennissenkring wel even tijd vrij maken.

Jazeker. dat raden we zelfs aan. Je kunt je spotje bijvoorbeeld delen via YouTube, Facebook of als onderdeel van je website.

Het hangt er van af of er voor gefilmd moet worden (dat hoeft niet altijd) en welke technische middelen daar voor nodig zijn. Onze producenten werken altijd met scherpe tarieven. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Jazeker! Dat raden we zelfs aan. Je kunt je spotje uploaden naar bijvoorbeeld SoundCloud en vervolgens delen op social media en plaatsen op je website.

Samen met de producent bespreken we de tekst en afhankelijk van de doelgroep zoeken we daar een stem bij. Onze producenten hebben meerdere stemacteurs in hun portfolio.

Een tag-on is een heel korte commercial die in hetzelfde reclameblok als jouw ‘hoofdspot’ zit, en na de reclame van een andere adverteerder wordt uitgezonden. Dit zorgt voor extra aandacht.

Nee, je ontvangt na start van de campagne de 1e- en de 15e van elke maand een factuur van de lopende campagne.

Je betaalt dus steeds achteraf voor twee weken campagne voeren.

Dat regelen wij voor jou. Wij nemen contact op met een producent, praten hem bij zodat deze weet wat de bedoeling is. Zij nemen contact met je op om extra informatie voor het maken van de commercial. Na jouw goedkeuring zenden wij het spotje uit.

Dit is afhankelijk van soort en lengte van de commercial en of je er ook een reminder oftewel tag-on bij wilt. De kosten zijn eenmalig. Je kunt het spotje later nog eens gebruiken. Al vanaf 200 euro heb je een professionele commercial.

Bel mij terug

Bel mij terug